Naar content

Vraag en antwoord

Kijk hier beneden voor de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij of ben je na het lezen van deze vragen nog niet genoeg geïnformeerd? Neem dan contact met ons op.

Op het verrassingkaartje staat een code die je op deze website kunt activeren. Zodra jij je code hebt geactiveerd en je gegevens hebt ingevuld, word je account aangemaakt. In je account zie je direct de verrassing(en) die je hebt gekregen. Heb je al een account? Log dan in en activeer de code om de nieuwe verrassing(en) toe te voegen.

Je kunt je wachtwoord opvragen door bij het Inloggen te kiezen voor de optie wachtwoord vergeten. Na het invullen van het e-mailadres waarmee jij je op Je verrassing hebt geregistreerd ontvang je van ons een nieuw wachtwoord.

Je kunt zo lang als je wilt codes ontvangen via de verschillende ondernemers die meedoen met Je verrassing. Echter zijn de codes wel tijdig, deze kunnen dus aflopen als je ze niet optijd inlost. Een account daarin tegen is niet tijdig.

Het zou kunnen dat je de code verkeerd hebt ingevuld. Probeer in plaats van een B eens een 8 of een 0 in plaats van een O. Lukt het dan nog niet? Neem dan contact op via ons contactformulier.

Bij een aankoop of een koop op afstand (online bestellingen) heeft men gedurende 14 dagen na ontvangst van de bestelling het recht de bestelling zonder opgave van reden aan de uiteindelijke verstrekkende partij te retourneren. De klant dient binnen 14 dagen een retourmelding te maken van het product bij de specifieke verrassing verstrekker.

Je verrassing respecteert en beschermt de privacy van alle gebruikers van de site en zorgt dat al je persoonsgegevens vertrouwelijk worden behandeld. Wanneer je onze site bezoekt worden verschillende gegevens verzameld om je een optimale dienstverlening te kunnen bieden. Op de privacy pagina wordt precies uitgelegd welke gegevens worden verwerkt, wat er met je gegevens wordt gedaan en welke rechten je hebt.

Klachten die gaan over de uiteindelijke verrassingen kun je het beste bij de desbetreffende aanbieder melden. Zij zullen op dat moment werk maken van je klacht, wij kunnen hier achteraf niet veel meer aan doen. Klachten kunnen uiterlijk 6 maanden na ontvangst van de verrassing worden ingediend via onze contactpagina. Klachten betreffende onze dienstverlening kun je ook via dit formulier sturen. Wij streven er naar om binnen 5 werkdagen de klacht in behandeling te nemen, hiervan ontvang je een bevestiging.

Je verrassing verricht redelijke inspanningen om nauwkeurige en actuele informatie te verschaffen op deze website en in alle andere uitgaven. Je verrassing kan echter nooit aansprakelijk worden gesteld voor enige vorm van directe, indirecte of incidentele schade die volgt uit het gebruik of het niet kunnen gebruiken van deze website of een van de uitgaven van Je verrassing. ​Tevens kan Je verrassing niet aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud van deze website of eventueel onjuiste of gewijzigde informatie op deze website en op de informatiepagina van de verrassing aanbieder. Alle getoonde informatie is dan ook onder voorbehoud van druk- en zetfouten. Je verrassing besteedt veel zorg aan het weergeven van accurate informatie. De geboden verrassingen kunnen echter afwijken van de getoonde afbeelding(en). Je verrassing kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele (druk)fouten in haar prijzen en of voorwaarden. Je verrassing keert bij verlies, verval en of onduidelijke informatieverschaffing geen geld uit.