Naar content

Vraag en antwoord

Kijk hier beneden voor de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij of ben je na het lezen van deze vragen nog niet genoeg geïnformeerd? Neem dan contact met ons op.

Op het verrassingkaartje staat een code die je op deze website kunt activeren. Zodra jij je code hebt geactiveerd en je gegevens hebt ingevuld, word je account aangemaakt. In je account zie je direct de verrassing(en) die je hebt gekregen. Heb je al een account? Log dan in en activeer de code om de nieuwe verrassing(en) toe te voegen.

Je kunt je wachtwoord opvragen door bij het Inloggen te kiezen voor de optie wachtwoord vergeten. Na het invullen van het e-mailadres waarmee jij je op Je verrassing hebt geregistreerd ontvang je van ons een nieuw wachtwoord.

Je kunt zo lang als je wilt codes ontvangen via de verschillende ondernemers die meedoen met Je verrassing. Echter zijn de codes wel tijdig, deze kunnen dus aflopen als je ze niet optijd inlost. Een account daarin tegen is niet tijdig.

Het zou kunnen dat je de code verkeerd hebt ingevuld. Probeer in plaats van een B eens een 8 of een 0 in plaats van een O. Lukt het dan nog niet? Neem dan contact op via ons contactformulier.

Bij een aankoop of een koop op afstand (online bestellingen) heeft men gedurende 14 dagen na ontvangst van de bestelling het recht de bestelling zonder opgave van reden aan de uiteindelijke verstrekkende partij te retourneren. De klant dient binnen 14 dagen een retourmelding te maken van het product bij de specifieke verrassing verstrekker.

Je verrassing respecteert en beschermt de privacy van alle gebruikers van de site en zorgt dat al je persoonsgegevens vertrouwelijk worden behandeld. Wanneer je onze site bezoekt worden verschillende gegevens verzameld om je een optimale dienstverlening te kunnen bieden. Op de privacy pagina wordt precies uitgelegd welke gegevens worden verwerkt, wat er met je gegevens wordt gedaan en welke rechten je hebt.

Klachten die gaan over de uiteindelijke verrassingen kun je het beste bij de desbetreffende aanbieder melden. Zij zullen op dat moment werk maken van je klacht, wij kunnen hier achteraf niet veel meer aan doen. Klachten kunnen uiterlijk 6 maanden na ontvangst van de verrassing worden ingediend via onze contactpagina. Klachten betreffende onze dienstverlening kun je ook via dit formulier sturen. Wij streven er naar om binnen 5 werkdagen de klacht in behandeling te nemen, hiervan ontvang je een bevestiging.

Je verrassing verricht redelijke inspanningen om nauwkeurige en actuele informatie te verschaffen op deze website en in alle andere uitgaven. Je verrassing kan echter nooit aansprakelijk worden gesteld voor enige vorm van directe, indirecte of incidentele schade die volgt uit het gebruik of het niet kunnen gebruiken van deze website of een van de uitgaven van Je verrassing. ​Tevens kan Je verrassing niet aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud van deze website of eventueel onjuiste of gewijzigde informatie op deze website en op de informatiepagina van de verrassing aanbieder. Alle getoonde informatie is dan ook onder voorbehoud van druk- en zetfouten. Je verrassing besteedt veel zorg aan het weergeven van accurate informatie. De geboden verrassingen kunnen echter afwijken van de getoonde afbeelding(en). Je verrassing kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele (druk)fouten in haar prijzen en of voorwaarden. Je verrassing keert bij verlies, verval en of onduidelijke informatieverschaffing geen geld uit.

Het is niet mogelijk een verrassing in te wisselen voor geld. Je verrassing keert nooit geld uit voor reeds uitgegeven verrassingen.

Nee dat is helaas niet mogelijk, de verrassingen zijn zorgvuldig uitgezocht door de degene die jou deze verrassing geeft.

Als je geen e-ticket per e-mail hebt ontvangen raden wij je aan om eerst even bij je ongewenste e-mail te kijken. Als je e-ticket ook daar niet in terecht is gekomen, neem dan even contact met ons op middels het contactformulier.

Direct na het invoeren van je verrassing code ontvang je een bevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. In deze bevestiging wordt tevens de aanbieder van de verrassing(en) weergegeven. Indien je geen bevestiging per e-mail hebt ontvangen raden wij je aan om contact op te nemen met ons via het contact formulier. Vermeldt hierbij je verrassingscode zodat we dit kunnen checken.

het is mogelijk dat de beveiligingsinstellingen van uw computer te hoog staan, of dat u een oudere webbrowser gebruikt. Probeer een andere webbrowser of pas uw beveiligingsinstellingen iets aan. Lukt het dan nog steeds niet? Neem dan contact met ons op middels het contactformulier, en wij helpen u verder.

Nee. Je verrassing handelt conform de wet bescherming persoonsgegevens. We zullen je gegevens niet verkopen of beschikbaar stellen aan derden. Alle informatie die je ontvangt na registratie is puur en alleen over je verrassing en o.v.b. de door jou aangegeven onderwerpen. Mocht je na registratie op Je verrassing je willen afmelden dan kun je dat heel eenvoudig doen als je ingelogt bent via ''mijn account''.

Nee wij handelen conform de wet bescherming persoonsgegevens en zullen jouw gegevens niet verkopen of beschikbaar stellen aan derden. Alle informatie die je ontvangt na registratie is puur en alleen over Je verrassing en o.b.v. de door jou aangegeven onderwerpen.

Ja dat kun je zeker! Als je niet meer geactiveerd wilt zijn of wilt deelnemen aan Je verrassing dan kun je jezelf eenvoudig afmelden binnen je account.

Dit kan voorkomen. Dit komt omdat er soms een vertraging zit tussen de betaling en de definitieve terugkoppeling van de Payment provider. Wacht nog even geduldig af en klik nog een keer op "Betaling ophalen". Als het goed is krijg je uiteindelijk de code vanzef in je account te zien.

Dit kan verschilende oorzaken hebben. De veiligheidsinstellingen kunnen te hoog zijn waardoor het niet is toestaan dat bepaalde sessies kunnen plaatsvinden. Ook kan het zijn dat je een verouderde webbrowser gebruikt. Probeer in dit geval een andere webbrowser te gebruiken (Chrome, Internet Explorer). Tot slot kan het helpen om tijdelijk even je geschiedenis te verwijderen. Dit kan ook wel eens conflicten opleveren.

Ja! Je verrassing is helemaal gratis. Wanneer je een code hebt ontvangen hoef je alleen maar een account aan te maken en je code in te wisselen. Wanneer je dit hebt gedaan kan je de verrassing openen.